HTML

CriticalMass 2008.04.22.

DZSUNGEL- kultúrkalandok

A RádióMI Dzsungel című műsorának blogjára tévedtél; azaz kultúrkalandok Bóna Enikővel és Friedrich Utával. Vendégek és érdekességek a világ minden tájáról, csütörtökönként 16 órától. (Ismétlés vasárnap 14 órakor). Itt az éppen aktuális adásról szóló rövid összefoglalónkat olvashatod, sok illusztrációval. www.radiomi.hu (Szegeden FM 89,9)

Friss topikok

Linkblog

2008.07.27. 10:28 uttam

THEALTER a köbön

Kedves Hallgatóink!

 

Ezen a héten hivatalosan elmaradt a Dzsungel - kultúrkalandok adása. Vagy mégsem teljesen?

A Rádió Mi (legalább) napi 8 órában közvetítettek élőben a nagykorúvá vált Thealtert. Nekem különleges kihívás volt: mivel mindig júliusban kerül megrendezésre, idén először tudtam részt venni a fesztiválon. De nem is akárhogy - a nyári állásom mellett egyszerre vettem részt az Ex-Stasis újságírójaként és a Thealter Rádió (azaz a Rádió Mi) munkatársaként az eseményeken. Ha nem is nyújtottam mindig 100%-os teljesítményt, azért legbelül nagyon élveztem!

A 4 nap alatt már rengeteg vendéget megkérdeztünk. Színészek, rendezők, táncosok, önkéntesek és lelkes nézők hadát kaptuk mikrofonvégre álmos reggeleken és vidám délutánokon. Személy szerint jópár külföldi vendégekkel is beszéltem, (spanyolokkal, franciákkal, kanadaiakkal, horvátokkal, hollandokkal...sőt, szinte még ukránokkal is!) , akik elhoztak egy szeletet hazájuk alternatív színházi kultúrájából. Tehát törzshallgatóink sem maradtak új információk nélkül.

S hogy mit tetszett legjobban? Ezt még nem merném teljes bizonyossággal ország-világnak kikürtölni. De elképzelhető, hogy hetek múlva sem születik válasz.

De miért is beszélek úgy, mintha már vége lenne?! Talán azért, mert tegnap délután már kezünkbe foghattuk sokunk kemény munkájának gyümölcsét, a 2008-es fesztiválújságot, az Ex-Stasist. Ilyenkor az ember hajlamos azt érezni, hogy lezárult valami. De ez nincs így! Hiszen még ma is tart a Thealter!!! 

A stáb egyre karikásabb szemekkel ül a régi zsinagóga udvarán, és várja a kávét és a sütit, amit ígértem nekik. (Sietek, nem marad el! ;) Még ma is lesz számos előadás, és mi még mindig kint vagyunk a helyszínen. Lehet nekünk hozni csokit, sütit, pizzát és minden más finomságot, továbbá találkozhattok velünk a zárópartin, a piros úszóházon ma este.  Továbbra is várjuk a piros pöttyös kuka történetét! Hamarosan én is élőben a zsina udvaráról. Addig is legyetek nyitottak! Éljen a metamorphosis :)

 

uttam

 

Válogatás a Thealter Rádiós hangulatfotóimból itt:

 http://picasaweb.google.hu/uttam.devi/RDiMIThealter0802

Szólj hozzá!

Címkék: thealter the winged cranes les sages fous


A bejegyzés trackback címe:

https://dzsungel-kulturkalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr46587524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása